Välkommen till min blogg

söndag 7 december 2014

Helg!

Jaha då var helgen över.

I fredags var vi som sagt på julmarknaden.

Igår var vi här i byn hela dagen. Var på Baggen och fikade. Bjöd Knasen på middag och slappade igår.

Imorse klev vi upp runt 8:30. Frukost och snabbhäng innan grabbarna for till Mårdsjön. Själv bakade jag och slappade i soffan. När dom kom hem käkade vi och sedan for jag in till stan. Adventsmys hemma hos Susanne. Väldigt trevligt!

Nu är Adam tillbaka på sitt rum. Gick jättebra att natta han igår och sedan sov han som en stock. Vaknade runt 1 och då kunde jag bara lägga ner honom så han somnade om. Crippe hämtade honom runt 5 och det tog ett tag innan han somnade om. Jäklar vad han är rörlig på nätterna, vi skrattar ofta när vi kikar till honom på kvällarna.

Nu ska jag ta och krypa ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar