Välkommen till min blogg

söndag 21 december 2014

Stackars lilla vän!

Ja han sov bra i en timma. Sedan var det jobbig andning och en jäkla hosta. Tillslut hostar han så mycket att han spyr över mig. Men tillslut halvsov han i min famn.

Och precis när Crippe kommer hem eskalerar hostandet ännu mer som gör att han kräks ännu mer. Jaha, nerspydd pyjamas. Då fick han ligga i bara blöja, men då pillar han bara på sig själv. Jaha, på med pyjamas och under tiden Crippe knäpper den ligger han och klappar händerna hahaha. Härliga unge.

Stackarn säger jag bara.

Vaknar med 30-60 minuters mellanrum hela natten. Trösta, komma upp och hosta lite, ligga högt med huvudet osv.

Bäst sov han mellan 7-9 imorse.

Min älskade underbara Adam, jag tycker så synd om dig!

Undra hur julfirandet blir. Blir inge fara och ränna fram och tillbaka i detta skick!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar