Välkommen till min blogg

onsdag 17 december 2014

Underbara Adam!

Igår hade vi en sån där fantastiskt dag!

Dock inleddes den utan sovmorgon men istället hade vi världens mysmorgon. Låg mest i soffan till kl 10 sen började leksaker bli intressant.

Efter lunch och vila for vi till Storsjöbadet. Och vilken kille vi har! Charmade några när vi bytte om och sedan pratade/skrattade han högst i duschen och folk skrattade med oss. Våran instruktör var där och inte det minsta förvånad över att Adam var först tillbaka efter att babysimmet har slutat. Vi började i äventyrsdelen och det var hoppa ner i poolen, klättra upp och ner igen osv som gällde första 30 min.

När vi käkade mellis skrattade jag för mig själv för jag tänkte på Jenny och Jacks fika i Mörtsjön i somras. Vi körde nästan likadan, jordgubbsyoghurt och korv hahaha. Jaja Adam var jättenöjd!

Efter så gick i vanliga stora bassängen så han fick kika omkring och pilla på allt. Eftersom den är kallare hoppade vi sedan i bubbelpoolen. När hade han flytdyna så han kunde gå fram och tillbaka, fram och tillbaka. Efter 2 timmar var vi väldigt nöjda och en viss kille somnade när vi väntade på Crippe. 

Mammas badkille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar