Välkommen till min blogg

tisdag 23 december 2014

Låt julfirandet börja

Då var det den 23 december, dagen före Julafton! Dagen/kvällen som spenderas med min familj.

Adam vaknade innan 4, fick honom att somna om vid 6. Så jag smet upp och har fixat i ordning mig och packat klart. Den här dagen måste bara flyta på!

Efter att vi har ätit frukost rullar vi in till staden. Har några klappar som skall fixas. Kanske Adam får haka på annars får han åka till moster och kusinerna.

Men det ska bli så gamla trevligt. Ikväll är vi hos Madde och Lars, vi sover över där i Optimus rum. Massa mat, julklappar, julgran, nära och kära! Helt underbart!

Imorgon far vi hem en snabbis, gör oss i ordning, Adam får sova lunchvila och sen far vi till Mårdsjön.

Det blev ingen gran hemma hos oss, orkar inte passa den hela dagarna. Det får bli en rejäl och fin gran nästa år. När vi ska fira julafton hemma hos oss. Thats right! Jag vill inte ha "far och fläng jul" varje år så jag har sagt att vartannat år bjuder vi in folk till oss. Jag vill att Adam ska få vakna upp där han ska fira jul, inte massa bil.

Jaja, nu njuta av kaffe innan han vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar