Välkommen till min blogg

måndag 5 januari 2015

Om en vecka

Nu är det verkligen sluttampen på denna nedräkning. Om en vecka har Adam gjort sin första dagis-dag! Inskolning nästa måndag.

Det är så himla galet, det känns så overkligt. I 15 månader har vi varit hemma med honom men nu är det dags och vi är redo. Tur att det bara blir 15 timmar i veckan tills jag hittar nytt jobb.

Gör ont i mitt mammahjärta men det känns så bra! Han kommer gilla att vara med andra barn på dagarna.

Justja imorse, vilken fuling grabbarna gjorde. Adam somnade redan 18:15 igår och sov oroligt så vi la han i vår säng. Sov bra till ca kl 5 men sen vred och vände han på sig. Verkade inte veta om han ville kliva upp eller sova vidare. Tror det var vid 6:30 Crippe gav upp. Men efter en ny blöja  och en tripp till soffan vad det en liten kille som kom tillbaka till mig. Vrida och vända på sig lite mera i sängen. 7:15 tänkte jag att äh nu kliver vi upp men låg kvar ett tag till. Vips sov båda mina killar och jag låg klarvaken. Taktik från deras sida. Tog med mig Chilla, fixade kaffe och bäddade ner oss i soffan. 8:45 vaknade grabbarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar