Välkommen till min blogg

onsdag 7 januari 2015

Världens mammigaste Adam

För att vara brutalt ärlig. I flera flera flera månader längtade man efter ordet "mamma" och tänk när det kom vad varmt i hjärtat man blev. Men nu kan han dock få minimera användandet av det. Det är mamma, mamma, mamma, mamma och mamma. Lägg till en gnällig röst också. Samtidigt som det är jobbigt är det underbart. Men det tar lite på krafterna när det hela tiden ska vara mamma, mamma och mamma. Och jag kan förstå att det kanske inte är så roligt för Crippe.

Igår började jag gå igenom bilder till Adams "dagistavla". Varje barn har en tavla med bilder på sin familj. Snacka om ångest igen, hur tusan ska jag kunna välja några bilder? Får jag ställa dit ett fotoalbum? Bara gå igenom bilder och hitta på moffa, momma, farmor och farfar, mostrar med familjer, farbror Niclas osv.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar