Välkommen till min blogg

söndag 18 januari 2015

Söndag

Jaha då rundar vi av denna vecka.

När tänker tillbaka på Ikea-svängen blir jag irriterad på mig själv. Min första tanke när Lina inte hakade på var att nu kommer det säkert skita sig och Adam vill varken vara på Ikea eller Birsta. Blev det några problem? Nej! Brukar det bli problem? Nej! 2 timmar sov han inne på Birsta. Så skönt att knata omkring själv och bara ha massa tid.

Tillbaka hos Lina bestämde vi oss för japansk mat, mums! Sedan på bilden med Lina, hur roligt som helst. Hon har en sån där "massera huvudet med 100 pinnar hit och dit" och så fort man använde den på Adam var han tvungen att gnugga ögonen.

Igår rundade vi av trippen med en lunch hos min farmor.

Hemfärden gick hur bra som helst. Han somnade innan Shell så jag gick in och köpte mig en latte och lite karra. Var nära på böla när jag såg Skittlespåsar. Då tänker jag på USA och Madde!

Adam tyckte att det var riktigt skönt att komma hem, det såg man faktiskt. Hans trygga hem där man verkligen kan koppla av.

På tal om motsatsen till avkoppling så var det dags att skruva lite ikeaprylar. Mitt tålamod sätts alltid på prov men det gick bra.

Idag var vi varit till Mårdsjön en snabbis och sedan har jag varit på mitt allra första päronmöte där jag var päronet. Eller ja det var ett råd då det är ett kooperativ.

Nu vill jag sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar