Välkommen till min blogg

söndag 4 januari 2015

Söndag

Jaha igår när vi var i stan/Fugelsta gick det utför för Adam. Grinig, varm och ledsen. 7 mil hemfärd bestående av skrik och tårar.

När vi kom hem kräktes han när han fick ersättning. Över halva mig, sig och våran säng. Fick somna i gästrummet efter den händelsen. Sov oroligt och vaknade ledsen så 20:45 gick jag och la mig igår.

Sov oroligt med ok i natt men kräktes igen vid frukosten. Efter det har han varit febrig men inte kräkts något. Pju, så hemskt när en sån liten kräks.

Så hemma dag delux. Tillslut drog jag av han kläderna och satte på han shorts och t-shirt, Rio-style kändes det som haha.

Ja det här gör att vi skippar våran tur till Sundsvall. Kurera oss innan dagis står på schemat nu. Galet om en vecka kommer jag välja första dagis oufiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar