Välkommen till min blogg

lördag 31 januari 2015

Sömnlösa familjen

Vilken skitvecka när det gäller sömn!

Sedan i måndags har det varit väldigt oroliga nätter för lilleman. Så himla snorig och slemmig vilket resulterar i lite andningsbesvär. Varit vaken i ca 2 timmar varje natt.

Nu massproducerar jag snor också, blir man less eller vad?

Inatt så delade vi upp oss eftersom vi måste försöka få lite sömn. Jag ska sova i gästrummet och det är lila bra eftersom jag snyter mig var 30 sek.

Men så körde Adam ett race där uppe så jag gick upp och la mig mellan han och Crippe. Efter en timma somnade han om "åt fel håll" på mitt ben. Crippe somnade nog en bra stund innan Adam och det är lika bra.

Nu gick jag ner igen och ligger här med allt snor, ont i huvudet och kan verkligen inte sova. Kan inte heller bestämma om jag fryser eller svettas, men ingen feber har jag.

När jag och Adam är friska är det säkert Crippes tur.

Spännande helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar