Välkommen till min blogg

onsdag 28 januari 2015

Vilken dag

En feberfri Adam som fortfarande är rosslig är en väldigt krävande kille. Han vill mycket men orken och fokuseringen är inte med.

Ramlat och slagit sig flera flera flera gånger. Hittar bara på massa hyss som tex riva ut allt i sopkorgen, alla badleksaker skulle få plats i toan, vill riva allt och lite till.

Sedan skulle jag hinna med att städa bär han lunchvilade. Hann nästan med. Han vaknade redan efter 45 min så jag klädda av honom snabbt och gosade ner oss i sängen. Han somnade om ganska snabbt men jag fick inte lägga ifrån mig honom så jag tog och somnade också. 3 timmar sov han totalt.

Men ikväll hände det något chockande när han skulle sova, han vägrade ta nappen! What?! Alltså han kan inte somna utan den. Så tillslut fick han komma upp igen och så satte vi igång en film. Sliten som bara den testade vi igen och det ballade ur. Tillslut kände jag att om han får en vällingflaska så kommer han ju börja suga. Mycket riktigt och äntligen somnade han, klockan 21:30.

Nu god natt. Hoppas på bättre dag imorgon. Och att han blir frisk för nu märker man att han är less på knata omkring här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar