Välkommen till min blogg

torsdag 29 januari 2015

Trötta-ligan

Jaha. Adam vaknade vid 3 och ville inte ha napp. Försökte allt möjligt men icke, tillslut kanske runt 4:30 somnade stackarn om. Och jag tycker så synd om Crippe som måste upp och jobba.

Vi sov iaf till 7:30. Tycker det är jobbigt att hans aptit är så dålig men man är ju så själv också när han är dålig. Fick i han lite gröt och sedan ställde jag fram fruktsalladen vi gjorde igår. Så frukt går ner. Har massa klämmisar i kylen så dom är kall och lindrar halsen.

Sedan är det samma som igår. Bara jag lämnar han i soffan för att hämta kaffe låter det som om hans värld rasar.

Vi åkte ner till Bageriet och köpte en överlevnadspåse. Lunch till mig, bulle till Adam och en bakelse till pappan.

Nu ligger vi i soffan. Snart blir det lunch och vila. Jag hoppas verkligen att han tar nappen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar